Skip to main content

Mexxina, u Nimxu

“David staqsa lill-Mulej, u l-Mulej qallu: ‘La titlax dritt għalihom, iżda dur għal warajhom, u tiġi fuqhom quddiem is-siġar tal-balsmu. U jiġri, xħin tisma’ ħoss ta’ mixi fil-quċċata tas-siġar tal-balsmu, intefa’ malajr għat-taqbida, għax imbagħad il-Mulej jimxi quddiemek biex ikisser l-eżerċtu tal-Filistin.’ Imbagħad David għamel hekk, bħalma kkmandah il-Mulej, u kisser il-Filistin minn Geba sa ma tasal Geżer” (2 Samwel 5:23-25).

Meta l-Mulej jitħarrek għandna nitħarrku aħna. L-Ispirtu t’Alla jonfoħ fejn jogħġbu, u aħna nisimgħu l-ħoss tiegħu. Dan hu l-ħin propizju għalina meta jmissna niċċaqilqu iżjed minn qatt qabel. Jeħtieġ naħtfu l-opportunità, u nisfruttaw kull bieb miftuħ. Jonqos minna li niġġieldu kontra l-Filistin kull ħin; iżda meta l-Mulej innifsu joħroġ quddiemna, għandna nkunu speċjalment qalbiena fit-taqbida.

Iż-żiffa ħarrket il-qċaċet tas-siġar; David u niesu interpretaw dan bħala sinjal biex jattakkaw. Malli avvanzaw kontra l-għadu, il-Mulej innifsu darab il-Filistin. Forsi l-istaġun meta nirbħu ħafna erwieħ għas-saltna wasal. Ħa nżommu widnejna miftuħa biex nisimgħu t-tħaxwix tar-riħ, u moħħna dejjem lest biex jobdi s-sinjal. 

Alla l-kbir tana wegħda: “Imbagħad il-Mulej jimxi quddiemek biex ikisser l-eżerċtu tal-Filistin.” M’għandhiex din tkun inkuraġġiment biżżejjed biex nġibu ruħna ta’ rġiel? Ladarba l-Mulej joħroġ qabilna, ma nissograwx nibqgħu lura.

Talba: “Alla u Missier Sidna Ġesù, agħtina llum ftuħ biex nitkellmu għalik ma’ ħafna minn ħbiebna u qrabatna. Int titħassar in-nies mitlufa, imtaqqla bid-dnub u l-ħtija. Bħalma bgħattna għandhom, żejjinna bil-kumpassjoni tiegħek lejhom. Ħa nkunu dejjem għassa biex nagħmlu l-aħjar li nistgħu meta naraw il-bieb miftuħ, ħalli nappellawlhom jilqgħu r-rikonċiljazzjoni maħduma f’Ibnek Ġesù. Ammen.”

Comments

Popular posts from this blog

Id-Drawwa

“Ġesù rritorna fis-setgħa tal-Ispirtu fil-Galilija, u r-rapport dwaru infirex mal-inħawi kollha. Hu għallem fis-sinagogi tagħhom, imfaħħar minn kulħadd. Mar f’Nażaret, fejn trabba, u skont id-drawwa tiegħu mar fis-sinagoga f’jum is-Sibt. U qam biex jaqra Tnewwillu l-iskroll tal-profeta Isaija. Fetaħ l-iskroll u sab il-post fejn kien hemm miktub: ‘L-Ispirtu tas-Sid fuqi għax unzjonani ħalli nxandar l-evanġelju lill-foqra. Bagħatni nipproklama l-liberazzjoni lill-ikkaptivati, u dawl mill-ġdid lill-għomja, nibgħat illiberati lill-oppressati, nipproklama s-sena favorevoli tas-Sid.’ Imbagħad gerbeb l-iskroll, raddu lill-attendent u ntnasab bilqiegħda. Għajnejn kulħadd fis-sinagoga kienu ssommati fuqu, u beda billi qalilhom, “Illum twettqet din l-Iskrittura li għadkom kemm smajtu’” (Luqa 4:14-21).  Hu sinifikanti ħafna kif hawn jingħad illi Ġesù attenda l-qima fis-sinagoga “skont id-drawwa tiegħu.”  Id-drawwa, imħaddma tajjeb u bil-għaqal, fiha valur imprezzabbli. Issirilna t-tien

Qawwija fid-Dgħufija

“U mqar jekk l-evanġelju tagħna hu mgħotti, hu mgħotti biss għal dawk li qed jintilfu. Fil-każ tagħhom l-alla ta’ daż-żmien għema mħuħ il-miskredenti, sabiex ma jiddix fuqhom it-tidwil tal-evanġelju tal-glorja ta’ Kristu, li hu l-immaġni t’Alla. Għax mhux lilna nfusna nippritkaw, iżda ’l Kristu Ġesù bħala s-Sid, u aħna nfusna l-qaddejja tagħkom minħabba Ġesù. Għax Alla, li qal, ‘Ħa jiddi d-dawl mid-dlam,’ huwa dak li idda fi qlubna għat-tidwil tat-tagħrif tal-glorja t’Alla f’wiċċ Kristu. Imma għandna dat-teżor f’reċipjenti xaqqufin sabiex jintwera li din l-eċċessività tas-setgħa tappartieni għal Alla u mhijiex minna nfusna” (2 Korintin 4:3-7). Hemm kontinwità fil-fidi: ninsabu f’suċċessjoni ta’ demm martri. Ħa ngħaddu t-torċa minn id għall-oħra, minn ġenerazzjoni għall-oħra. Apparti l-fidili fil-knisja stabbilita, insibu n-Novatjani, id-Donatisti, il-Valdiżi (seklu 12), l-Albiġiżi (seklu 13), il-Lollardi (wara Wiklef fis-seklu erbatax), l-Aħwa Boħemjani (seklu 15), u l-Anabattis

Rebbieħa Ma' Kristu

“Madankollu għandi naqra ħwejjeġ kontra tiegħek: għandek hemmhekk nies li jżommu mat-tagħlim ta’ Balgħam, li għallem lil Balak biex jitfa’ ostaklu quddiem ulied Iżrael, ħalli jieklu ikel sagrifikat lill-idoli, u jiffornikaw. Hekk int għandek ukoll lil dawk li bl-istess mod iżommu mat-tagħlim tan-Nikolajtin. Indem mela! Altrimenti se niġi għandek malajr u nikkumbatti kontrihom bix-xabla ta’ fommi. Min għandu widna, ħa jisma’ x’jgħid l-Ispirtu lill-knejjes. Lil min ivinċi nagħtih mill-manna l-moħbija. Nagħtih ukoll ġebla bajda, u fuq il-ġebla isem ġdid miktub li ħadd ma jafu ħlief min jirċeviha” (Rivelazzjoni 2:14-17). Qalb tiegħi, tqanqal biex tippersevera fit-taqbida qaddisa, għax il-premju tar-rebħa hu kbir. Illum nieklu mill-ikel smewwieti li jaqa’ madwar il-kampijiet tagħna, l-ikel li dejjem imantni ’ll-pellegrini fi triqthom lejn il-Kangħan. Iżda hemm merfugħ għalina fi Kristu Ġesù ikel spiritwali wisq ogħla, ikel li għalissa għadu moħbi mill-esperjenza tagħna. Fil-ġarra deh