Skip to main content

Għall-Kenn

“Hu ma jilmaħx ħażen f’Ġakobb u lanqas ra għawl f’Iżrael. Il-Mulej, Alla tiegħu, miegħu, u l-għajta ta’ sultan hi fosthom. Alla ħariġhom mill-Eġittu; hu għalihom bħal qrun ta’ gendus salvaġġ. Tassew, m’hemmx seħer f’Ġakobb, lanqas hemm xi teħbir f’Iżrael. F’waqtu jingħad lil Ġakobb u lil Iżrael: ‘X’għamel Alla!’ Ara, il-poplu jqum bħal ljunissa u jintrefa’ bħal iljun; ma jimteddx qabel ma jkun kiel il-priża tiegħu, u jkun xorob demm il-maqtulin” (Numri 23:21-24).

Dal-kliem hu bħal mannara li tqaċċat mill-għeruq kull biża’ belha minħabba s-superstizzjoni. Anke jekk is-seħer u l-okkult huma minnhom, ma jistgħux jaffettwaw in-nies t’Alla. Dawk li Alla jberikhom, id-demonji flimkien ma jistgħux jisħtuhom. L-avversarji tagħna jistgħu jikkomplottaw kif iridu; mhux se jirnexxilhom ixejnu lill-erwieħ miksuba minn Kristu għal Alla. Ix-xtabi ta’ Ħades qatt mhu se jipprevalu kontra l-imsejħin u l-maħbubin tiegħu, magħrufin minnu mill-eternità. 

Nies bla kuxjenza, bħal Balgħam, jistgħu jikkonfoffaw biex iwaqqgħu l-poplu t’Alla, u jġarrfuh. Iżda bis-segretezzi u makkinarji kollha tagħhom huma ddestinati għal telfa ċerta. Il-porvli tagħhom imxarrab, xifer ix-xabla tagħhom mgħattan. Jinġemgħu flimkien, iżda l-Mulej hu avversarju kontrihom, u l-kunsill tagħhom jisfaxxa. Kull arma mgħollija kontra niesu tiddewweb fix-xejn. 

Allura daparti tagħna nistgħu noqogħdu bi kwietna, u nħalluhom jinsġu x-xbieki tagħhom; qatt ma jirnexxilhom jaqbduna. Avolja jsejħu ’l Bagħalżebul bħala l-għajnuna speċjali tagħhom, u jħaddmu s-snajja’ kollha tagħhom kontrina, kollox isirilhom suf. Is-seħer tagħhom ċertament ifalli; it-teħbir tagħhom jaqa’ mal-art. 

X’barka din! Kemm għandha tikkalma u tikkwieta lil qlubna! Ġakobb jissara m’Alla, iżda ħadd ma jista’ jissara miegħu u jegħlbu. Iżrael għandu qawwa m’Alla u jegħleb, iżda ħadd m’għandu qawwa jegħleb lilu. Lanqas mix-xitan m’għandna għalfejn nibżgħu. L-Ispirtu s-Santu li jgħammar fina hu infinitament aqwa u isħaħ minn kull forza demonika. “Ikbar hu dak li hemm fikom minn dak li hu fid-dinja” (1 Ġwanni 4:4).

L-avversarji tagħna ma jistgħu jagħmlulna ebda ħsara dejjiema, għax aħna nafdaw f’Alla l-ħaj. U b’Alla bħala l-kenn tagħna, nisfidaw ix-xitan u l-leġjuni kollha tiegħu. Għax tabilħaqq, “Alla tagħna hu fortizza soda, sur sħiħ li qatt ma jċedi!”

Talba: “Int twiegħed, Missier, illi jekk naħtru lilek bħala l-kenn tagħna, u nagħmlu lill-Ogħla bħala l-għamara tagħna, ma jiġrilna ebda deni, lanqas ebda ħsara ma tersaq lejn darna. Għax int tqabbad lill-anġli tiegħek biex jindokrawna, ħalli jħarsuna fi triqatna. Agħmel, Mulej, illi nduqu kuljum mill-benna ta’ din kelmtek favur tagħna. Ammen.”

Comments

Popular posts from this blog

Id-Drawwa

“Ġesù rritorna fis-setgħa tal-Ispirtu fil-Galilija, u r-rapport dwaru infirex mal-inħawi kollha. Hu għallem fis-sinagogi tagħhom, imfaħħar minn kulħadd. Mar f’Nażaret, fejn trabba, u skont id-drawwa tiegħu mar fis-sinagoga f’jum is-Sibt. U qam biex jaqra Tnewwillu l-iskroll tal-profeta Isaija. Fetaħ l-iskroll u sab il-post fejn kien hemm miktub: ‘L-Ispirtu tas-Sid fuqi għax unzjonani ħalli nxandar l-evanġelju lill-foqra. Bagħatni nipproklama l-liberazzjoni lill-ikkaptivati, u dawl mill-ġdid lill-għomja, nibgħat illiberati lill-oppressati, nipproklama s-sena favorevoli tas-Sid.’ Imbagħad gerbeb l-iskroll, raddu lill-attendent u ntnasab bilqiegħda. Għajnejn kulħadd fis-sinagoga kienu ssommati fuqu, u beda billi qalilhom, “Illum twettqet din l-Iskrittura li għadkom kemm smajtu’” (Luqa 4:14-21).  Hu sinifikanti ħafna kif hawn jingħad illi Ġesù attenda l-qima fis-sinagoga “skont id-drawwa tiegħu.”  Id-drawwa, imħaddma tajjeb u bil-għaqal, fiha valur imprezzabbli. Issirilna t-tien

Qawwija fid-Dgħufija

“U mqar jekk l-evanġelju tagħna hu mgħotti, hu mgħotti biss għal dawk li qed jintilfu. Fil-każ tagħhom l-alla ta’ daż-żmien għema mħuħ il-miskredenti, sabiex ma jiddix fuqhom it-tidwil tal-evanġelju tal-glorja ta’ Kristu, li hu l-immaġni t’Alla. Għax mhux lilna nfusna nippritkaw, iżda ’l Kristu Ġesù bħala s-Sid, u aħna nfusna l-qaddejja tagħkom minħabba Ġesù. Għax Alla, li qal, ‘Ħa jiddi d-dawl mid-dlam,’ huwa dak li idda fi qlubna għat-tidwil tat-tagħrif tal-glorja t’Alla f’wiċċ Kristu. Imma għandna dat-teżor f’reċipjenti xaqqufin sabiex jintwera li din l-eċċessività tas-setgħa tappartieni għal Alla u mhijiex minna nfusna” (2 Korintin 4:3-7). Hemm kontinwità fil-fidi: ninsabu f’suċċessjoni ta’ demm martri. Ħa ngħaddu t-torċa minn id għall-oħra, minn ġenerazzjoni għall-oħra. Apparti l-fidili fil-knisja stabbilita, insibu n-Novatjani, id-Donatisti, il-Valdiżi (seklu 12), l-Albiġiżi (seklu 13), il-Lollardi (wara Wiklef fis-seklu erbatax), l-Aħwa Boħemjani (seklu 15), u l-Anabattis

Rebbieħa Ma' Kristu

“Madankollu għandi naqra ħwejjeġ kontra tiegħek: għandek hemmhekk nies li jżommu mat-tagħlim ta’ Balgħam, li għallem lil Balak biex jitfa’ ostaklu quddiem ulied Iżrael, ħalli jieklu ikel sagrifikat lill-idoli, u jiffornikaw. Hekk int għandek ukoll lil dawk li bl-istess mod iżommu mat-tagħlim tan-Nikolajtin. Indem mela! Altrimenti se niġi għandek malajr u nikkumbatti kontrihom bix-xabla ta’ fommi. Min għandu widna, ħa jisma’ x’jgħid l-Ispirtu lill-knejjes. Lil min ivinċi nagħtih mill-manna l-moħbija. Nagħtih ukoll ġebla bajda, u fuq il-ġebla isem ġdid miktub li ħadd ma jafu ħlief min jirċeviha” (Rivelazzjoni 2:14-17). Qalb tiegħi, tqanqal biex tippersevera fit-taqbida qaddisa, għax il-premju tar-rebħa hu kbir. Illum nieklu mill-ikel smewwieti li jaqa’ madwar il-kampijiet tagħna, l-ikel li dejjem imantni ’ll-pellegrini fi triqthom lejn il-Kangħan. Iżda hemm merfugħ għalina fi Kristu Ġesù ikel spiritwali wisq ogħla, ikel li għalissa għadu moħbi mill-esperjenza tagħna. Fil-ġarra deh