“Imma int, Iżrael, int il-qaddej tiegħi, Ġakobb li jien għażiltek, nisel Abraħam ħabibi. Int li ħadtek minn truf l-art, u sejjaħtlek min-naħat bogħod tagħha, u għidtlek: ‘Int il-qaddej tiegħi; ħtartek u ma rmejtikx. La tibżax, għax jien miegħek; la tħarisx imwerwer madwarek, għax jien Alla tiegħek. Insaħħek, iva, nwieżnek b’leminti tal-ġustizzja tiegħi. Dawk kollha li huma mgħaddbin għalik jistħu u jiregħxu; ikunu qishom xejn. Dawk li jeħduha miegħek jintilfu’” (Isaija 41:8-11).
Tajjeb timxi bi prudenza, u meta taħseb li se taqa’, biża’ bħal dan jiswielek. Jiġu ħinijiet fuqna meta jkollna nixkanaw mal-art jekk kemm-il darba xi ħadd ma jissapportjaniex. Hawnhekk għandna das-sapport speċjali. Tajjeb tmil fuq l-id il-leminija t’Alla. Mhux biss idu, għalkemm iżżomm is-smewwiet u l-art f’posthom, iżda l-id il-leminija tiegħu: il-qawwa tiegħu mgħaqqda mas-sengħa, il-qawwa tiegħu fl-aħjar tagħha.
Biex ikompli jgħollina, hu miktub: “Inwieżnek b’leminti tal-ħaqq tiegħi.” Dik l-id li juża biex iżomm il-qdusija tiegħu, u jesegwixxi s-sentenzi rjali tiegħu – din l-id se tkun mimduda biex twieżen lil dawk li jafdaw fih. Fil-periklu nibżgħu, iżda fis-sigurtà tagħna nifirħu. Ir-raġel imdawwar mill-Mulej, id-demonju ma jistgħux jaqilbuh.
Riġlejna jistgħu jkunu debboli, iżda l-leminija t’Alla hi bla fini fis-setgħa. It-triq tista’ tkun imħarbta, iżda l-Omnipotenti jżommna weqfin. Nistgħu nkomplu nterrqu bil-qlubija. M’aħniex se naqgħu. Ejjew immilu kontinwament fuqu. Alla qatt mhu se jwarrab qawwietu minna, għaliex il-ħaqq tiegħu jinsab magħna wkoll. Jibqa’ fidil għall-wegħda tiegħu, fidil għal Ibnu u allura fidil għalina. Kemm għandna nkunu kuntenti! Xi tgħid għalik innifsek?
Talba: “Aħbini taħt ġwenħajk, El Xaddaj; ħarisni u twarrabx minni mqar għal mument wieħed. Ħa nimxi fik u ħa tkun il-preżenza tiegħek il-protezzjoni tiegħi. Waħdi nogħtor u naqa’; miegħek nibqa’ stabbli u kkonfermat fil-fidi, għax int tweżinni. Iġbidni lejk biex inkun meħlus minn kull dnewwa jew ħsara spiritwali. Ammen.”
Comments