“Mela billi għandna dawn il-wegħdi, maħbubin, ħa nippurifikaw lilna nfusna minn kull kontaminazzjoni tal-ġisem u tal-ispirtu, u nipperfezzjonaw t-tqaddis tagħna fil-biża’ t’Alla. Agħmlu l-wisa’ għalina fi qlubkom. M’għamilna ħsara lil ebda wieħed, ma kkorrompejna ’l ħadd, ma vvantaġġjajna ruħna minn ebda wieħed. Ma ngħidx dan għall-kundanna tagħkom, għax għidt qabel illi intom tinsabu fi qlubna biex immutu flimkien u ngħixu flimkien magħkom. Għandi kunfidenza kbira fikom, għandi ħafna ftaħir bikom. Imtlejt bil-faraġ; ninsab imfawwar bil-ferħ fl-afflizzjoni kollha tagħna.” (2 Korintin 7:1-4).
Din hi l-istedina u l-appell, anzi, il-kmand definittiv għal dawk li ntmessu bil-grazzja divina. Il-qdusija la tgħatti u lanqas tpatti; ma tħallas ebda dejn. Qatt ma nistgħu nkunu milqugħa quddiem Alla bl-opri. Tagħmel x’tagħmel u tagħmel kemm tagħmel, tibqa’ indenju avolja tagħmel dmirek kollu (Luqa 17:10). Mingħajr il-grazzja, l-opri tagħna huma maħmuġa fid-dawl tal-qdusija assoluta t’Alla.
Bil-medjazzjoni ta’ Kristu waħdu nistgħu nieqfu quddiem Alla. Ir-raġuni nsibuha fir-riparazzjoni adegwata li wettaq storikament. Biha biss aħna milqugħin.
Iżda tkun salvat, jew mifdi, minn Kristu jfisser mhux biss ġustifikazzjoni – dikjarat ġust quddiem mill-Missier bħala Mħallef tiegħek – imma wkoll taqdis, ċoè, issir progressivament ġust. Alla ma jsalva lil ħadd biex jibqa’ jgħaffeġ u jiffanga fi dnubietu, lanqas biex jagħmel kompromessi jew namur miegħu. Hi kontradizzjoni!
Għall-kuntrarju l-Bibbja toffrielna argument wieħed kontra l-ieħor għala jmissna nfittxu l-qdusija bħala target importantissmu matul għomorna, speċjalment mill-konverżjoni tagħna ’l quddiem.
Il-qdusija indispensabbli għax il-leħen tas-Salvatur, tal-appostli tiegħu, u ta’ Alla l-Missier jikkmanda l-qdusija. Skop ewlieni għala Kristu ġie fid-dinja huwa proprjament biex niesu jitnaddfu minn kull tinġis u jkunu mġedda bil-ħasil tal-ilma bil-Kelma. Kristu ħa l-piena tad-dnub, u kisser il-madmad tiegħu minn fuq spallejna, biex issa “d-dnub ma jiddominax aktar fuqna, għax m’għadniex taħt il-liġi, imma taħt il-grazzja” (Rumani 6:14).
Fi kliem ieħor, l-ubbidjenza qaddisa u evanġelika tagħna hija evidenza konkreta li nħobbu lil Ġesù fis-sinċerità. Il-konfort preżenti u l-assigurazzjoni f’ruħna jiddependu fuq il-qdusija. Biha tingħatalna fil-wisa’ entratura fis-saltna eterna (2 Pietru 1:5-11).
Mingħajr qdusija fuq l-art, kif se tgawdi l-Ġenna? It-trasformazzjoni li għaddejjin minnha bħalissa hi tħejjija għall-glorja. Dan proċess neċessarju. Pariri għal min hu bil-għatx għall-qdusija: ibda u spiċċa fi Kristu, issa. Ibqa’ fi Kristu. Hu biss il-manna u l-ilma li jissodisfa.
Talba: “O Alla Missierna, inroddulek ħajr talli fornejtna bir-riżorsi meħtieġa biex attwalment nimxu fit-tiġdid tal-ħajja. Tajtna Kelmtek: biha nitgħallmu, inkunu mċanfra u mwiddba, kif ukoll trenjati fil-mogħdijiet tal-ġustizzja. Bl-Ispirtu tiegħek tgħammar kontinwament magħna biex l-isforz tagħna ma jkunx għażiq fl-ilma. M’għandna xejn li hu nieqes jew insuffiċjenti! Tajtna kulma hu meħtieġ għall-ħajja u t-tjieba. Foħrija lilek għall-indokriment tiegħek favur tagħna. Ammen.”
Comments