“F’dak iż-żmien Ġesù ddikjara, ‘Niżżik ħajr, Missier, Sid is-sema u l-art, għax ħbejt dawn il-ħwejjeġ mill-għorrief u l-intelliġenti, u rrivelajthom lit-tfal ċkejknin. Iva, Missier, għax hekk għoġbok. Kollox kien kommess lili minn Missieri. Ħadd ma jaf lill-Iben ħlief il-Missier, lanqas ħadd ma jaf lill-Missier ħlief l-Iben, u dak li lilu l-Iben, jekk irid, jirrivelahulu’” (Mattew 11:25-27).
Ħadd minna ma jista’ jkun jaf lill-Missier aktar milli jogħġob lill-Iben illi jiżvelahulna. Ninsabu dipendenti għalkollox fuq “id-dawl tad-dinja” biex mhux biss iqarribna lejn il-Missier iżda wkoll jurihulna. Lil Alla nikkonoxxuh biss fi Kristu; ix-xemx ma narawhiex ħlief bid-dawl tax-xemx. Fin-natura ta’ madwarna naraw lil Alla, biex ngħidu hekk, bħax-xemx fi stampa; fil-liġi, bħax-xemx wara sħaba; fi Kristu narawh fid-dija tiegħu, għax l-Iben hu l-leqqa tal-glorja tiegħu, u l-immaġni eżatta tal-persuna tiegħu.
Issa lil Kristu nafuh permezz tal-Iskrittura. Il-ħajja eterna ma tinsabx fl-Iskrittura imma fi Kristu li dwaru tagħti xhieda b’diversi modi u b’bosta manjieri, bl-istorja, bit-tipoloġija, bil-profezija, bid-dottrina u l-bqija. L-Iskrittura hi biss strumentali biex niltaqgħu mas-Salvatur, Sidna. Hi l-benniena li fiha naraw lil Kristu.
Thomas Manton jgħid, “Fl-Iskritturi r-ruħ tiffriska b’xarba divina; imma fi Kristu hemm Alla nnifsu. Munita ġġib l-immaġni ta’ Ċesri, imma bin Ċesri hu x-xebh ħaj tiegħu. Kristu hu l-Bibbja ħajja.”
L-Iskrittura hi mfawra bi Kristu. Matul it-Testment il-Qadim jinsab hemm, biss pjuttost moħbi. Fil-Ġdid hu evidenti.
Talba: “O Missier, fil-ħsieb tiegħek Ibnek hu preminenti, fil-pjan tiegħek hu ċentrali, għall-fidwa tagħna indispensabbli, u għall-feliċità tagħna essenzjali. Tridna narawh kullimkien. Kulfejn nixħtu ħarsitna tixtieqna nilmħu lis-Salvatur appuntat minnek stess. Ħa ngħożżu fi qlubna l-mandat tiegħek: ‘Dan hu Ibni l-Maħbub, li fih nitgħaxxaq. Isimgħu lilu.’ Ammen.”
Comments